Mérések a fogyás nyomon követésére


A fogyókúra ideje alatt sokan mindennap vagy hetente legalább egyszer ráállnak a mérlegre, holott a kilók egyáltalán nem biztos, hogy megfelelően tükrözik az elért eredményeket.

A tartós fogyás receptje!bbuy.hu

Ha valaki sportol is a jobb minőségű étkezés mellé, akkor a szervezete izmokat épít, amivel párhuzamosan zsírt is veszít.

Ilyenkor a változás ugyan látványos - hiszen az izom sűrűsége nagyobb a zsírénál - a mérlegen ez mégsem tükröződik, ami frusztrációt okozhat.

Ezek persze mind tudnak jó tippek is lenni — pont azért közhelyek - de könyörgöm: tényleg szükséged van arra, hogy egy hét fogyókúra után ráállj a mérlegre, mintha kötelező lenne? Nem elég tükörbe nézni és elgondolkodni: jobban vagyok múlt hét óta?

Éppen ezért a mérleg helyett érdemes elővenni a centit. Fogyás centiben Különösen a női testre jellemző, hogy a menstruációs ciklus eltérő szakaszai alatt különböző mennyiségű vizet tart vissza, ami a kilókban is durván meglátszódhat.

mérések a fogyás nyomon követésére

Mivel a vízvisszatartás mennyiségét a centi sem fogja mérni, fontos, hogy a mérőszalaggal rögzített eredményeket ne a tegnapiakhoz hasonlítsd. Sokkal jobb összevetés a ciklus ugyanazon napján mérések a fogyás nyomon követésére nagyjából azonos szakaszában mért számhoz hasonlítani egy hónappal később, amikor már tényleg látványos különbségre és pontos eredményre számíthatsz.

  • Share on twitter Ossza meg az linkedin Kérdezze meg az átlagos edzőteremben dolgozó személyt, hogy halad előrehaladása, és valószínűleg homályos, nem egyértelmű választ fog kapni.
  • Égető testzsír 101
  • Távolítsa el a zsírt alsó has

Ha szeretnéd nyomon követni a tested változásait a diéta során, akkor a képen látható pontokon a legérdemesebb mérni a tested. Mellbőség: a testen körben, a mellbimbó magasságában.

mérések a fogyás nyomon követésére

Mell alatti körfogat: közvetlenül a mellek vonala alatt, a legkeskenyebb ponton. Felkar: a könyök felett, a legszélesebb részen. Alkar: a könyök alatt, ott, ahol a legszélesebb.

mérések a fogyás nyomon követésére

Derékbőség: a bordák alatt, a köldök felett, a törzs legkeskenyebb pontján. Csípőbőség: a csípőcsontoknál, a legszélesebb helyen.

mérések a fogyás nyomon követésére

Comb: a comb felső harmadánál, a legszélesebb helyen, csakis állva mérhető. Térd: közvetlenül a térd felett. Vádli: térd alatt, a legszélesebb részen. A mérések során ne használj nyújtható szalagot!

mérések a fogyás nyomon követésére

Mindig legyen a mérőszalag vízszintes, a padlóval párhuzamos síkban. A szalag feküdjön fel teljesen a bőrödre, de ne húzd meg annyira, hogy belevágjon.

mérések a fogyás nyomon követésére